Sjukling

Idag var första dagen sen i söndags jag har orkat gå längre än till köket. Idag lyckades jag ta mig så långt som till vårdcentralen. Jag har nämligen legat hemma i sängen sen i söndags och känt mig som en död en. Så idag fick jag veta att jag har dragit på mig streptokocker.. Skitkul, verkligen..! Fick utskrivet penicillin för tio dagar framåt och passade då samtidigt på att hämta ut tabletter för mitt knappt existerande  värde av folsyra i kroppen (vilket jag skulle gjort för kanske tre månader sen).


Så idag kommer jag hålla till hemma i soffan och bara läsa, kolla barnprogram och ta det superlugnt. Låter som att jag inte har gjort det alls de senaste dagarna men det är faktiskt det enda jag har gjort. Jag har sovit nästan nonstop sen i söndags kväll... 

Hörs senare lovies
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0