First day back

Då var man här igen, en miljonte gång, med att försöka blogga. Jag kan säga att jag har gett det många chanser genom åren men det har alltid runnit ur sanden på något vis. Vet inte varför, men det skulle inte förvåna mig om det var för att min jäkla lathet tog över. Wellwell, nu är jag här igen för att guida er genom mitt svårslaget glamorösa (läs; oglamorösa) liv! 
För er som inte vet vem jag är så kan jag börja med att säga att jag heter Johanna (tråkigaste namnet ever). Jag har haft många smeknamn under mina 20 (snart 21) år men något speciellt smeknamn har aldrig fastnat, så kalla mig vad ni vill.  
För det mesta jobbar, sover, äter och tränar jag, men det händer ibland att jag hittar på något skoj också.

Det finns egentligen inte så mycket mer att säga om lilla mig så jag lämnar över till er själva att dömma vidare! 




Nu ska jag knega vidare, så hörs vi säkert någon gång igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0